Doorgaan naar inhoud

Strategische marketingplanning

theorie, technieken, toepassingen

Paperback

Koop Tweedehands

Niet tweedehands beschikbaar.

Houd me op de hoogte!

Ontvang een e-mailbericht zodra dit boek weer tweedehands leverbaar is.

Koop NieuwWeb only

Niet nieuw beschikbaar.

Omschrijving

Strategische marketingplanning is uitgegroeid tot hét standaardwerk op het gebied van strategische marketing en het maken van een marketingplan. Je leert hoe je situatieanalyses uitvoert voor een merk en van daaruit een succesvol marketingplan ontwikkelt.

Waarom kiezen voor Strategische marketingplanning?
*Hét complete standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
*perfecte combinatie van theorie en praktijk;
*toegankelijk, met een zeer heldere structuur.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën zeer toegankelijk uiteengezet. Elk hoofdstuk is een stap in het strategische marketingplanningsproces, geïllustreerd door praktische voorbeelden en een slotcase. Het boek is van toepassing op alle ondernemingen die een product aanbieden. Strategische marketingplanning is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zevende editie van Strategische marketingplanning?
In de nieuwste editie zijn alle voorbeelden en cases geactualiseerd. Daarnaast zijn recente ontwikkelingen en inzichten op het gebied van branding en online marketing integraal verwerkt.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.




Recensies

Gemiddelde waardering

Nog geen beoordelingen

Plaats een beoordeling

Recensies van onze lezers

Beoordeel dit boek als eerste!

Om een recensie te schrijven moet je zijn.