Doorgaan naar inhoud

Good to great

waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en andere niet

Good to great - Jim Collins
Paperback
Tweedehands vanaf 15,00. Nieuw vanaf 25,00

Koop Tweedehands

Amsterdam (Nederland)
Conditie: Goed Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1 st.
15,00
Leiden (Nederland)
Conditie: Goed Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1 st.
15,00
i
rug iets hol
Levertijd: 1-2 werkdagen

Koop Nieuw

Centraal Magazijn
25,00
Levertijd: 2-3 werkdagen

Omschrijving

Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia. Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even 'good' als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden 'great'. Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het zijn tijdloze factoren voor succes gebleken - geen hypes.




Recensies

Gemiddelde waardering

3 van 5

Gebaseerd op 1 beoordeling

  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Plaats een beoordeling

Recensies van onze lezers

Beoordeel dit boek als eerste!

Om een recensie te schrijven moet je zijn.