De Interne Keuken
De kracht van je merk zit binnenin
Paperback
Tweedehands vanaf 15,00
Koop Tweedehands
Leuven (België)
Conditie:
Goed
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1 st.
15,00
Levertijd: 1-2 werkdagen
Koop Nieuw
Niet nieuw beschikbaar.
Ook verkrijgbaar als
Omschrijving
Een sterk merk, dat vind je binnenin De wereld verandert. De concurrentie woedt heviger dan ooit. Elke organisatie stelt zichzelf de vraag: 'Hoe kan ik competitief blijven in deze nieuwe wereld?' Die oplossing zoekt de manager vaak buiten de organisatie. Vreemd, want de oplossing ligt niet daar, maar net in je organisatie. Je hebt de oplossing nu al binnen handbereik. Je moet ze alleen kunnen vinden. Bij je mensen. Maar hoe doe je dat? De organisatie is vervreemd van de mens achter de stakeholder. Hoe kunnen we terug connecteren? De interne keuken legt uit hoe managers hun organisatie van binnenuit kunnen opbouwen tot een krachtig en competitief merk.
Specificaties
- Auteur:
- Uitgever:Terra - Lannoo, Uitgeverij
- ISBN:9789401405812
- Bindwijze:Paperback
- Aantal Pagina's:200
- Druk:1e
- Jaar:2013
- Publicatiedatum:Mei 2013
-
Rubriek:
Recensies
Recensies van onze lezers
Beoordeel dit boek als eerste!
Om een recensie te schrijven moet je zijn.