Go to top
Voor boeken altijd eerst naar De Slegte
Marketing de essentie - Philip Kotler, Gary Armstrong, Ton Borchert, Paul van der Hoek
Marketing de essentie - Philip Kotler, Gary Armstrong, Ton Borchert, Paul van der Hoek

Specificaties

Marketing de essentie

de essentie

Paperback  Tweedehands vanaf € 25,00.
Deze titel is ook verkrijgbaar in andere formaten.

Omschrijving

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.

In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.

Doelgroep
Marketing, de essentie is geschikt als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel wordt geacht inzicht te hebben in dit onderwerp.

Volledige beschrijving

Verkrijgbaar als Tweedehands

Vestiging
Conditie
Voorraad
Prijs
Leuven
Goed
?
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1
€ 37,00
Mechelen
Goed
?
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
2
€ 37,00
Gent
Redelijk
?
Duidelijk gelezen, sporen van gebruik
1
€ 25,00

Oude editie!

Levertijd: 2-3 werkdagen

Verkrijgbaar als NieuwWeb only

Vestiging
Voorraad
Prijs
Er is geen Nieuw aanbod gevonden.

Beoordeling

Beoordeel dit boek als eerste!

Recensies

Schrijf een recensie:

Velden met een * zijn verplicht