Go to top
Voor boeken altijd eerst naar De Slegte
Marketing - Steven van Belleghem
Marketing - Steven van Belleghem

Specificaties

  • Auteur:
  • Uitgever:
    Van Duuren Management
  • ISBN:
    9789082033724
  • Bindwijze:
    Hardback
  • Aantal Pagina's:
    200
  • Jaar:
    2014

Marketing

de nieuwe principes

Steven van Belleghem

Beoordeel dit boek als eerste!
Hardback  Tweedehands vanaf € 31,00. Nieuw vanaf € 49,99.
Deze titel is ook verkrijgbaar in andere formaten.

Omschrijving

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.

Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!

-Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie.
-Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen
-Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.

Marketing. De nieuwe principes is een mooie compilatie van De Conversation Manager en De Conversation Company, aangevuld met de inleiding tot marketing.

Volledige beschrijving

Verkrijgbaar als Tweedehands

Vestiging
Conditie
Voorraad
Prijs
Leuven
Goed
?
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1
€ 31,00
Levertijd: 2-3 werkdagen

Verkrijgbaar als NieuwWeb only

Vestiging
Voorraad
Prijs
Centraal Magazijn
Voldoende
€ 49,99
Levertijd: 2-3 werkdagen

Beoordeling

Beoordeel dit boek als eerste!

Recensies

Schrijf een recensie:

Velden met een * zijn verplicht