Doorgaan naar inhoud

Management met synchroniciteit

het creeren van kansen

Management met synchroniciteit - R. Heijblom
Paperback
Nieuw vanaf 36,75

Koop Tweedehands

Niet tweedehands beschikbaar.

Koop NieuwWeb only

Centraal Magazijn
36,75
Levertijd: 1-2 werkdagen

Eén van de boeken uit de serie PM-reeks

Omschrijving

In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. Situaties waarvoor management met synchroniciteit zeer toepasbaar zijn, kunnen omschreven worden als al die situaties waarin veranderingen optreden of gewenst zijn. In het boek wordt het concept (zich) ontvouwend management geïntroduceerd om aan te geven dat de dingen zich ontwikkelen, ontvouwen zoals ze zich moeten ontvouwen omdat er bepaalde voorwaarden aanwezig zijn of zijn geschapen die de ontwikkelingen sturen en de uitkomst in hoge mate bepalen.

Veel managers hebben hun eigen verhalen over zaken die zich op een onverwachte manier hebben gerealiseerd, maar weten ze vaak niet zo goed te plaatsen. Dit boek draagt er aan bij deze ervaringen een plaats te geven en geeft hiervoor een nieuw kader om kansen te creëren en vooral tips om met fun te kunnen blijven managen. Het boek is bedoeld voor managers, leidinggevenden, coaches en opleiders.


Specificaties

  • Auteur:
  • Serie:
  • Uitgever:
    Uitgeverij Boom/Nelissen
  • ISBN:
    9789024417087
  • Bindwijze:
    Paperback
  • Afmetingen:
    13,5 x 21,0 x 1,6 cm
  • Gewicht:
    230 gram
  • Aantal Pagina's:
    165
  • Druk:
    1
  • Publicatiedatum:
    Juli 2005
  • Rubriek:


Recensies

Gemiddelde waardering

Nog geen beoordelingen

Plaats een beoordeling

Recensies van onze lezers

Beoordeel dit boek als eerste!

Om een recensie te schrijven moet je zijn.