Go to top
Voor boeken altijd eerst naar De Slegte
Reclame - Fons van Dyck
Reclame - Fons van Dyck

Specificaties

  • Auteur:
  • Uitgever:
    Lannoo Campus
  • ISBN:
    9789401408141
  • Bindwijze:
    Paperback
  • Aantal Pagina's:
    452
  • Genre:
    Management & Economie
  • Jaar:
    2013

Reclame

strategische antwoorden voor marketeers en managers

Fons van Dyck

Beoordeel dit boek als eerste!
Paperback  Tweedehands vanaf € 15,50.
Deze titel is ook verkrijgbaar in andere formaten.

Omschrijving

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld?;;;Ook verkrijgbaar als e-boek;;;Ook verkrijgbaar in de iBookstore Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013)

Volledige beschrijving

Verkrijgbaar als Tweedehands

Vestiging
Conditie
Voorraad
Prijs
Antwerpen
Goed
?
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1
€ 15,50
Gent
Goed
?
Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1
€ 15,50
Levertijd: 2-3 werkdagen

Verkrijgbaar als NieuwWeb only

Vestiging
Voorraad
Prijs
Er is geen Nieuw aanbod gevonden.

Beoordeling

Beoordeel dit boek als eerste!

Recensies

Schrijf een recensie:

Velden met een * zijn verplicht