Go to top
Voor boeken altijd eerst naar De Slegte
Gamification in de klas - Sem van Geffen
Gamification in de klas - Sem van Geffen

Specificaties

  • Auteur:
  • Uitgever:
    School voor de Toekomst
  • ISBN:
    9789078300052
  • Bindwijze:
    Adobe PDF
  • Aantal Pagina's:
    108
  • Genre:
    Onderwijs

Gamification in de klas [e-Book]

ontwerpen met het mission start model

Sem van Geffen

Beoordeel dit boek als eerste!
e-Book   Nieuw vanaf € 24,95.

Omschrijving

Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden geïntegreerd in een rijke context met haalbare, uitdagende opdrachten. Voor het gamificeren van leersituaties dienen zich diverse opties aan: van een eenvoudig, aangepast bordspel met geïntegreerde leerinhoud tot een complete game-ervaring inclusief storytelling en differentiatie. Gamification biedt docenten, studenten van lerarenopleidingen en onderwijskundig ontwikkelaars een uitgelezen kans om lessenreeksen te bedenken of te herontwerpen. Wat zijn de mogelijkheden? Introduceer een nieuw project of vernieuwd thema als game in de klas. Maak gebruik van een toegankelijk repertoire vol handige tips van professionals en inzichten uit onderzoek naar gamification. Koppel praktijkonderzoek aan de interventie in de klas en evalueer de effecten van gamification op motivatie. Al deze stappen worden behandeld in dit gedegen, vlot geschreven boek. Benieuwd wat jij in de klas met gamification kunt doen? Met dit boek kun je meteen aan de slag!

Volledige beschrijving

Verkrijgbaar als Tweedehands

Vestiging
Conditie
Voorraad
Prijs
Er is geen Tweedehands aanbod gevonden.

Verkrijgbaar als e-Book

Vestiging
Prijs
Centraal Magazijn
e-Book
€ 24,95
Download direct dit e-book

Beoordeling

Beoordeel dit boek als eerste!

Recensies

Schrijf een recensie:

Velden met een * zijn verplicht