Tweedehands boeken, Adformatie Groep 4 uitgaven gevonden Filteren (2) Tonen als: Tegels Lijst Sorteer op: Prijs Titel Relevantie Populariteit (aflopend) Populariteit (oplopend) Inkoopdatum Beoordeling Uitgebreid zoeken Privacy bestaat niet Peter Olsthoorn Nederlandstalig Paperback 9789491560545 November 2013 Peter Olsthoorn geeft in een persoonlijk relaas een overzicht van alle aspecten rondom privacy. Vanuit het perspectief van de marketeer, vanuit dat van de overheid, maar ook vanuit het... Vanaf 10,00 Bekijk exemplaren Internal branding 2.0 Luc van Beers, Gaby Nedeski Nederlandstalig Paperback 9789491560927 Maart 2015 312 pagina's Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat... Vanaf 18,50 Bekijk exemplaren The editorial age Ebele Wybenga Engelstalig Paperback 9789491560439 Juni 2013 A MUST-READ FOR JOURNALISTS, PUBLISHERS, BRAND OWNERS, PUBLIC RELATIONS PROFESSIONALS AND ADVERTISING CREATIVES.Today, advertisers are facing an attention crisis while independent media are... Vanaf 11,50 Bekijk exemplaren Corporate reputatiemanagement R. van der Jagt Nederlandstalig Paperback 9789013015317 Januari 2004 135 pagina's Vanaf 7,50 Bekijk exemplaren