Doorgaan naar inhoud

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

9 1/2 dingen die u anders zou doen

Als disney de baas was in uw ziekenhuis - Fred Lee
Paperback
Tweedehands vanaf 15,00. Nieuw vanaf 35,76

Koop Tweedehands

Amsterdam (Nederland)
Conditie: Goed Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1 st.
15,00
Leiden (Nederland)
Conditie: Goed Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
1 st.
15,00
Rotterdam (Nederland)
Conditie: Goed Boek (en eventueel omslag) in goede staat, mogelijk kleine foutjes of gebruikssporen
2 st.
15,00
Levertijd: 1-2 werkdagen

Koop Nieuw

Centraal Magazijn
35,76
Levertijd: 2-3 werkdagen

Omschrijving

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest. Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben. Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid. Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten. Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt. Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis


Specificaties

  • Auteur:
  • Uitgever:
    Sdu B.V.
  • ISBN:
    9789035230538
  • Bindwijze:
    Paperback
  • Afmetingen:
    15,1 x 22,6 x 1,5 cm
  • Gewicht:
    358 gram
  • Aantal Pagina's:
    223
  • Druk:
    1e
  • Jaar:
    2009
  • Publicatiedatum:
    Maart 2009
  • Rubriek:


Recensies

Gemiddelde waardering

Nog geen beoordelingen

Plaats een beoordeling

Recensies van onze lezers

Beoordeel dit boek als eerste!

Om een recensie te schrijven moet je zijn.